Place
Cele:
– Rozważania na temat miejsca i osoby w świecie.
– Odnajdywanie i opisywanie własnego miejsca.
Przebieg ćwiczenia
Przestrzeń to coś bez granic – nieograniczony obszar trójwymiarowy.
Miejsce to wycinek przestrzeni.
Polecenie:
Wybierz dowolny fragment przestrzeni, w której się znajdujesz
i nitką zaznacz swoje miejsce.
Pokaz – prezentacja:
Obejrzyjcie swoje prace. Jakie są? Co o Was mówią?
Uczestnicy: Uczniowie III klasy
gimnazium w Konstantynowie Łódźkim.
Miejsce: Klasa szkolna.
Materiały: Szpulki kolorowych
nitek.
Czas działania: 45 min.
Bibliografia:
Słownik języka polskiego (2006), Praca zbiorowa, Wydawnictwa Naukowe
PWN SA, Warszawa.
Artyści i ich dzieła:
Goldsworthy, A., (1997) Foxgloves threaded onto starks laid on bracken,
Scav Galen.
Tarasewicz, L.., (2002), Polacos, Plaza Real.
Krajewska, J., (2007), Płaszczyzny wiatru, BWA Sandomierz.
Opisy konkretnych realizacji, uwagi,
refleksje:
Wybrane przykłady realizacjii ćwiczenia z uczniami III.kl. gimnazium
w Konstantynowie Łódzkim (2007). |